Skip to content

Over De Service-Factor

Jouw adviseur en coach

Over Janet

Mijn liefde voor dienstverlening begon tijdens mijn bijbaan in de horeca toen ik ontdekte hoe ontzettend leuk ik het vond om gasten te helpen en hen een positieve ervaring te bieden.
Dit bracht me naar de Hogere Hotelschool in Leeuwarden, waar ik alles leerde over gastvrijheid en dienstverlening. In het laatste jaar van mijn opleiding liep ik stage op de Food & Beverage-afdeling van een resort op Bonaire.

“De klant is koning, maar wie maakt er de dienst uit?”

Dit was de titel van het boek dat ik gebruikte bij mijn afstudeerscriptie. Mijn scriptie ging over het verbeteren van de servicekwaliteit in de restaurants van het resort.

Na de hotelschool koos ik voor een andere weg en ging ik aan de slag als intercedent bij een uitzendbureau.

Toch voelde ik al snel de behoefte om meer bedrijfskundig inzicht te verwerven en bedrijven te helpen met hun organisatievraagstukken.
Daarom deed ik in deeltijd de Masteropleiding Strategy and Organization aan de Open Universiteit.
Tijdens en na deze studie deed ik ervaring op in verschillende vakgebieden. Zo ben ik bijvoorbeeld ook mystery shopper geweest voor een groot landelijk onderzoeksbureau. Hierdoor leerde ik scherp te observeren en feedback om te zetten in concrete adviezen.

Een paar jaar voordat ik met De Service-Factor begon, behaalde ik de Master of Science in Strategy and Organisation. Toch lukte het me niet om de baan op het gewenste niveau te vinden.
Dus ik deed wat veel andere professionals tegenwoordig doen en begon mijn eigen bedrijf.

Aanvankelijk wist ik weinig van verkoop, marketing of het effectief communiceren van mijn waarde—allemaal essentiële vaardigheden om succesvol te ondernemen.
Dus spendeerde ik jaren met vallen en opstaan om te leren hoe het wel moet.
Ik volgde trainingen, bezocht business summits, las talloze boeken en leerde van ervaren en succesvolle businesscoaches.

Dit alles leerde me één ding: marketing toepassen is een vaardigheid die je kunt ontwikkelen.

Vandaag de dag zie ik mezelf zowel als consultant en coach. Ik bied niet alleen oplossingen aan, maar begeleid mensen ook om zelf tot nieuwe inzichten te komen.

Ik help verbeteringen door te voeren zonder het over te nemen.  Door te adviseren en ondersteunen waar mogelijk, en te confronteren waar nodig, help ik jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Met mijn intuïtieve, resultaatgerichte en directe aanpak luister ik actief en vraag ik door tot we de kern van het probleem hebben blootgelegd. Ik zorg ervoor dat verbeteringen worden doorgevoerd, zonder dat ik het van je overneem.

Ik heb een sterke drive om bedrijven vooruit te helpen. Waarbij het mijn doel is om jou te laten profiteren van de bruikbare inzichten en ideeën die ik opdeed in de afgelopen jaren.

Wil je daar gebruik van maken? Boek dan een vrijblijvend strategiegesprek.

Neem gerust contact op voor meer informatie
of boek een gratis strategiegesprek.

Play Video